Retur

Vi på Beslag Online tilbyr angrerett i 14 dager, gyldig fra dagen du mottok varene dine. Varene må returneres i uendret tilstand for at du som kunde skal få full kreditt. Eventuelle kostnader som påløper ved retur av varen, skal bæres av kjøperen. Vi tilbyr ingen gratis retur som en del av vår miljøtenking. Det er du som kunde som er ansvarlig for at pakken kommer til oss, derfor anbefaler vi at pakken sendes med sporing. Hvis du bestemmer deg for å returnere varene, fyll ut returskjemaet og returner varene til oss. Klikk her for å skrive ut et returskjema. Når vi mottar pakken din, vil vi sjekke produktene og kreditere deg det som ble returnert til oss.

Følgende adresse gjelder når du returnerer:

Beslag Online (Frontera Web AB)
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige 

Reklamasjon

I tilfelle feil eller mangler relatert til Beslag Onlines produkter, må det påpekes innen rimelig tid etter at den mulige feilen er oppdaget. Det er kundens ansvar å vise feilen og å forklare hvordan feilen oppstod. Hvis du oppdager en feil, kan du kontakte Beslag Online så snart som mulig. Generelt kan du bare kreve en feil som oppstod i løpet av to år etter at varen ble levert til deg. I henhold til forbrukerkjøpsloven har du som forbruker 2 års garanti, noe som betyr at du kan få reparert, byttet, pengene tilbake eller redusert pris for å vise feil eller mangler. Det må tydelig fremgå at det er feil eller mangel på produktet for å kunne påberope noe av det ovennevnte. Hvis du vil markedsføre et produkt, kan du gjøre det ved å kontakte kundeservice via e-post info@beslagonline.no. I e-posten du beskriver feilen og sender med bestillingsnummeret ditt, legg ved bilder med produktet for å fremskynde og lette klagebehandlingen.

Når du har mottatt bekreftelse fra oss om godkjente klager, kan du returnere produktet til adressen nedenfor:
Beslag Online (Frontera Web AB)
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige