Returrett | Beslagonline.no

Retur

Vi på Beslag Online tilbyr angrerett i 60 dager, gyldig fra dagen du mottok varene dine. Varene må returneres i uendret tilstand for at du som kunde skal få full kreditt. Eventuelle kostnader som påløper ved retur av varen, skal bæres av kjøperen. Vi tilbyr ingen gratis retur som en del av vår miljøtenking. Det er du som kunde som er ansvarlig for at pakken kommer til oss, derfor anbefaler vi at pakken sendes med vores returetikett og sporing. Hvis du bestemmer deg for å returnere varene, fyll ut returskjemaet og returner varene til oss. Klikk her for å skrive ut et returskjema. Når vi mottar pakken din, vil vi sjekke produktene og kreditere deg det som ble returnert til oss.

Slik returnerer du bestillingen din:

1. Logg inn på nettsiden.
- hvis du er på en datamaskin



- hvis du er på mobil




2. Klikk på retur.

- Velg bestillingen du vil returnere.

- Velg hvilke produkter som skal returneres. Fyll inn mengde og årsaker.

- Legg igjen en melding om nødvendig (valgfritt)..

- Klikk fortsett og du er ferdig!

3. Bruk returetiketten og lever inn pakken. Mer informasjon om hvordan du lever inn pakken din nedenfor.

4. Du vil motta en e-post når vi har registrert returforespørselen din. MERK! For å gjøre en korrekt retur må du registrere returen online før du returnerer bestillingen.

Slik sender du inn pakken din:

Når du har registrert returen på nett, klargjør pakken. Bruk returetiketten du mottok i pakken og lever inn pakken til din nærmeste ombud.

Returgebyret på 59 kr vil bli trukket fra refusjonen.

Bruk samme boks som du mottok produktene i. Sørg for at den er forsvarlig forseglet slik at produktene leveres i god stand.

Har du mottatt feil produkt eller er produktet ødelagt? Dersom du har behov for å klage, ta kontakt med info@beslagonline.no så hjelper vår kundeservice deg videre.

Følgende adresse gjelder når du returnerer:

Beslag Online
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige 

Reklamasjon

I tilfelle feil eller mangler relatert til Beslag Onlines produkter, må det påpekes innen rimelig tid etter at den mulige feilen er oppdaget. Det er kundens ansvar å vise feilen og å forklare hvordan feilen oppstod. Hvis du oppdager en feil, kan du kontakte Beslag Online så snart som mulig. Generelt kan du bare kreve en feil som oppstod i løpet av to år etter at varen ble levert til deg. I henhold til forbrukerkjøpsloven har du som forbruker 2 års garanti, noe som betyr at du kan få reparert, byttet, pengene tilbake eller redusert pris for å vise feil eller mangler. Det må tydelig fremgå at det er feil eller mangel på produktet for å kunne påberope noe av det ovennevnte. Hvis du vil markedsføre et produkt, kan du gjøre det ved å kontakte kundeservice via e-post info@beslagonline.no. I e-posten du beskriver feilen og sender med bestillingsnummeret ditt, legg ved bilder med produktet for å fremskynde og lette klagebehandlingen.

Når du har mottatt bekreftelse fra oss om godkjente klager, kan du returnere produktet til adressen nedenfor:
Beslag Online
Inre Kustvägen 32
269 43 Båstad
Sverige